24. helmikuuta 2014

Before I Die..♥

Millaiset hautajaiset haluat?

Aika kuluu nopeasti, eikö? Osa meistä on vielä tällaisia kakaroita jotka haaveilevat olevansa vanhempia ja asuvansa omassa kodissa, yms. Mutta sit kun ollaan täytetty 18 - tai enemmän, niin mitä sitten? Venataan vaan kuolemaa, vai?

Päätin nyt itekkin tehä ''Before I die'' listan asioista, joita voisin sitten 'kuolemaa venatessa' touteuttaa. Ei tähän alkuun muuta, kuvat ei oo mun, google & Tumbrl on kivoja :3




   Mä oon koko elämäni ajan ollut _erittäin_ romanttinen ihminen. Joskus haluun oppia rakastamaan  
   ja saada romanttisen ja ennenkaikkea pitkään kestävän suhteen. Niimpä nää asiat pääsee                  
   ehdottomasti mun listalle, sillä rakkaus ennen kaikkea ♥



    Mä tykkään matkustella - mut meiän perhe käy yleensä vain risteilyillä. Niimpä sit vanhempana
    haluun kierrellä ympäri maailmaa perheen ja kavereitten kanssa :3 Jotenkin aina vaan mulle iskee 
    matkakuume, just sillon kun ei oo mitään mahdollisuutta käskee äitiä varaamaan risteilyä ja
    häippästä - niin vanhempana toi vois ihan hyvin toteutua (:

    Mähän siis oon suuri lävistysfriikki. Tatuoinnit ei oo mun juttu, vaan lävistykset. Mut tässä on
    kuitenkin se pikku ongelma et mulla on hirveen pieni kipukynnys ja ikuinen piikkikammo, eli
    jänskättää sikana ottaa korviksetkin. No, joskus mä kuitenkin haluan monroen/madonnan,
    kielikorun ja napakorun. Mutta kaikista ei saanutkaan kuvaa tähän, joten toivottavasti noi nyt riitti.

    Ja viimeisimpänä muttei vähäisimpänä haluan oppia elämään kunnolla, välittämättä muitten
    mielipiteistä. Toki mulla nyt on omat mielipiteet, ja ilmaisen niitä niin hyvin kuin pystyn, mutta
   en vielä ihan uskalla elää täysiä.


No tässä tää nyt oli :D Yöllä saa yllättävän hyviä inspiraation pyrähdyksiä, ei olis uskonut.
Nyt on muuten alkanut hiihtoloma, ainakin osalla. Ite olin viikonlopun korkeassa kuumeessa, mutta se hellitti jo. Mut hei, eipä täs muuta, painun nyt pehkuihin :3


-Xoxo sohvi

16 kommenttia:

  1. noi oli aika samoja kun mulla ! :) ittelläni ei oo yhtää kiire elää nopeesti , siinä varmaan se miten eroan muista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva! ;) Ei mullakaan sinänsä mikään kiire oo, mutta nyt jo haluaa olla vanha ja päättää ite kaikesta, mut sit se ei ookkaan mitään ruusuilla tanssimista :/

      Poista
  2. Mäkin haluaisin nähdä tuota maailmaa vähäsen! :)

    VastaaPoista
  3. Kiva blogi :--)!

    reettaahh.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. kiva postaus! :)
    tykkäisin bannerista enemmän, jos tekstin ylä- ja alapuolella ei olis noin paljo tyhjää tilaa. muuten hieno ulkoasu ja kiva blogi muutenkin C:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos (-: Ja joo, mä yritin varmaan miljoonia kertoja muokata tota banneria sopivaan kokoon, mutta toi nyt oli suhteellisen hyvä ainakin niihin muihin.

      Poista
  5. Ei korviksien ottaminen satu, ja piikkikammoiselle on ihan helppoa ko se on sellanen "pyssy" jolla ne laitetaan korviin, itelle laitettiin viisvuotiaana. :D

    VastaaPoista
  6. Kiva postaus (: Noi kuvat on vaa vähän huonolaatusii :D
    Toi banneri on kans tosi kiva (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Ja joo ainakin alussa mun silmät kärsii D:

      Poista
  7. Kiva postaus. Kuvista vois poistaa kehykset ja pienentää kuvien väliä. Postauksen alaosasta vois poistaa turhia toimintoja. Harmaat pallot ja katkoviivat on hieman turhia blogin alaosassa :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Ja noi kuva jutut voin yrittää parhaani mukaan parantaa!

      Poista
  8. Sulla on kiva blogi, mut mua jäi häiritsemään noi epätarkat kuvat D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Mut joo noi rakkauskuvat oli aika paha D: Jos jatkossa etin netistä, yritän vähän parempa laatua!

      Poista